
Kolektivní prezentace
Jméno členů a členek týmu: Dominika Tvardíková, Kristýna Navrátilová, Sofie Mlčáková, Jakub Zdražil, Alan Deutsch, Jakub Krudenc
Věk a třída žáka/žákyně nebo týmu: 14—15 let, 8. a 9.třída
Název a adresa školy:
Základní škola Olomouc
Mozartova 48
779 00 Olomouc
Název příspěvku: Očima termokamery
Stručná anotace příspěvku:
V rámci našeho příspěvku se podíváme na svět očima termokamery. Zjistíme, kde se dají kamery zapůjčit, jak fungují, co si díky nim můžeme zobrazit i změřit a nebude chybět ani praktická ukázka měření.
Kontaktní osoba, pedagogický garant/garantka: Mgr. Hana Bednářová – ředitelka školy, Mgr. Iva Dostálová Sekaninová – vyučující
This sounds like a fantastic project! Exploring the world through a thermal camera not only introduces students to cutting-edge technology but also highlights its practical applications in science, engineering, and business analytics.
Thermal imaging is widely used in industries such as construction, healthcare, and environmental studies—making it a great topic for those interested in data analysis and business decision-making. For students diving into such subjects, business analytics assignment help from myassignmenthelp can provide valuable insights into how thermal imaging data is interpreted and applied in real-world scenarios.
Looking forward to reading your findings and seeing the practical demonstrations! 🔥📊